2022.gadā noslēdzās pārvada pār dzelzceļu Rīga–Skulte būvniecība, pārbūvēti pievedceļi un sakārtotas inženierkomunikācijas. Ir padomāts par drošību visiem satiksmes dalībniekiem – gan velo un auto braucējiem, gan gājējiem. Aptuveni 1,9 km garumā ir izbūvēts apvienotais gājēju un velobraucēju ceļš. Dzelzceļa drošai šķērsošanai gājēju un velosipēdistu vajadzībām izbūvēts tunelis. Gājēju ietves platums ir 1,5 m, savukārt veloceļš ir 2 m plats. Ietvei ir bruģa segums, veloceļam – asfaltbetona. Pirms dzelzceļa un tramvaja sliežu šķērsošanas ietves un veloceļa zonā gājēju un velobraucēju papildu drošībai paredzēti margu labirinti. Pārvada tehniskie parametri: 454,4 m būves garums (bez nobrauktuvēm), 42 balsti, 220 m garas spriegotās dzelzsbetona sijas – kopskaitā 16, dzītie pāļi 12 m dziļumā – 996 gab., dzītie pāļi 16 m dziļumā – 153 gab.